Scénáře
Jednoduché scénaře
1.hra - Boj o vlajky, určí se vlajky někde na viditelném místě. Pak se bojuje o vlajky a ten team, který dobyje vlajku, vyhrál ( po domluvě se bude muset donést k vlastní zastavě). Pokud se to žádnému týmu nepodaří, tak vyhrává ten, co se jí zmocnil nejvíckrát)
2.hra - Určí se obrana kopce , ostatní ho dobývají. Kopec se považuje za dobytý, jakmile bude dobytá vlajka
3.hra - . Hraje se na vybití jednoho nebo druhého teamu
Pevnost:
1.družstvo se opevni v A komplexu jeho možnosti bude
pouze držet se pozic A opevněni a posílat 4-8 početnou skupinu na průzkum na
zjištění toho co se asi chystá. Hlídka by neměla napadat, aby protivník
nezměnil svůj plán, ale samozřejmostí je její obrana při napadnuti.
Úkolem 2.družstva bude probit si cestu do středu
opevněni a svrhnout (dotknou se) předem určeného předmětu. Pokud se tak stane
dřív než hráč bude zasažen znamená to, že obránci stanoviště A selhali a tím
pádem prohráli.
Bránici strana bude mít respawn každou pul hodinu
začínaje od 12 (00:00)na ciferníku hodin a útočnici strana každou čtvrt hodinu.
Druha možnost respawn je, ze obránci každých 20 min a útočnici každých 10 min.
Hra automaticky skončí, pokud se 2 hodiny útočníkům nepodaří dostat se k danému
předmětu a dotknout se jej.
Poz.: časy respawn se podle ohlasu dají změnit před
zahájením této hry.
CTF nové generace:
Po rozdělení do dvou družstev, se odebere každé družstvo
ke své hlavní vlajce. Zde vyčkají na odstartování. Hra bude spočívat v odcizení
menších vlaječek, které budou rozmístěny přibližně ve středu hrací plochy
(těchto vlajek bude asi 8 modrých a 8 červených) a úkolem družstev bude vzít
vlajku své barvy a odnést ji ke své hlavní vlajce.
Pravidla této hry: -Hráč může nést pouze jednu vlajku,
po odložení u hlavní vlajky se může vrátit pro další,
ale
vždy se smí nést jen jedna!
-Družstvo
jako celek může nést více vlajek zároveň (je to myšleno tak, že jeden hráč
muže
nést pouze jedno vlajku, ale zároveň spoluhráč může nést taky vlajku, ale nesmí
se
porušit první pravidlo) .
-Pokud
bude hráč co nese vlaječku zasažen, pokládá vlajku na místě kde to „koupil“ a
odchází
na respawn.
-Respawn
bude stejný pro obě strany a to každou čtvrt hodinu.
-Místo
respawn bude u hlavní vlajky.
-To
družstvo, které jako první sebere všechny vlajky své barvy a umístí je k hlavní
vlajce
zvítězí.
Bomb Demolition:
Pokud zbude dostatek času, tak proběhne závěrečná hra a
to „odpálení základny“. Opět bude rozdělení do dvou skupin (mohou zůstat
původní skupiny). Na určená místa se položí C4 (představující hromadu prskavek
stvořených do bomby). Hlavním úkolem bude provést sabotáž na základnu svého
nepřítele (platí pro obě skupiny) a odpálit tuto bombu. Doporučuji aby si každý
hráč vzal minimálně krabičku se zápalkami, protože nikdo neví, kdo se
k bombě dostane. Vyhrává ta skupina, které se podaří jako první odpálit
trhavinu umístěnou na protivníkově základně.
Pravidla této hry: -Respawn bude umístěn mimo hrací
plochu, aby „mrtvoly“ nezavazeli na základnách.
-Mrtvoliště
bude pro obě skupiny společný.
-Doba
respawnu bude po deseti minutách.
Poz.: Aby oběma skupinám nedošli posily současně
rozhodli jsme se, že mezi respawnem skupin bude rozdíl 5min. (vysvětlení: od
00.00 na ciferníku po 00.10 repspawn jedné skupiny, druhá bude mít čas respawnu
od 00.05 po 00.15, atd….. Tyto časy jsou stálé, to znamená, že pokud dojdete za
minutu 00.10 můžete v tento čas vyrazit společně s těmi, co tam
čekají 10 min)
.